Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 22, 2012

Late Luncheon at Chilli's~Nyum Nyum...

Backdated punya story..

Sbb lambat nk transfer gambar...hihihi..

Okla..Last thursday, PIL baru balik dari Hanoi..so from airport they all terus datang kat ofis saya untuk membetulkan kereta saya yang tingkap nya takmo tertutup-tutup..hihihi..

Lepas huby dah fixed prob tu..they all pon tanya dah mkn ke belum??sy cakap la dahh..tapi still lapar lagi sbb makanan tu tak sedap..(serious tak cukup garam gula..huhu so tak kenyang..)

Ok jom ikut kitorang g mkn..hihihi..

Time tu dah pukul 2 pm..saya mkn tadi kul 12.30pm..hihihi...

memandangkan ofis tu FIL ade share,so sy pon sesuka hati je keluar ikut suka saya..hihihi..

Terus ke Chitta Mall utk mkn Chilli's... (dari ofis saya take 5mins drive)

memandangkan saya baru lepas makan nasi..so saya cuba utk tidak mkn nasi lagi..

Tapi bile tgk menu..hurm..pelik..tak reti nak order..maklumla..saya ni orang kampung..mana penah mkn Chillis ni kalo bukan orang yang belanja..hihihi..

So memandangkan ade satu makanan yang saya berkenan,saya pon order la makanan tersebut..


Chilli's Chitta Mall, Ara Damansara


NI makanan MIL n FIL.. kalo tanya nama makanan ni mmg saya tak tau ye..sbb tak ingat n agak pelik.. tp Hidangan ni ada nasi, Ayam, Sayur yang sebelah kanan tu ade nasi n ikan salmon...hurmm nampak cam sedap..tapi saya tak try pon...huhhuhu..


MIL pny..close up sikit...hihihi...


MIL tak sabar nak mkn tu...huhuhu


Huby buat muka pelik tgk makanan dia..hihihihi


Ni huby punya..sedikit lain sbb main dishes is roti pita...sebelah roti pita tu ade mashed potato,cheddar cheese, n tomato n carrot dipotong dadu..(ecehh..cam nak bagii resepi plak gayanya..hihihi..)lepas tu yg kat dalam pan ni ade ayam, bawang besar di goreng tepung n pelbagai jenis sayuran...macam marveles la jugak..tp saya tak try rasa pon..(perut dah kenyang la jugak kan..hihihi)


haaa..ni makanan saya!!hihihi..it's actually appetizer je..tp saya bedal je...yang penting semua2 kat dalam ni sedap...isi ayam digoreng tepung n cam popia sayur n chicken drumstick!!ade tiga sos kat situ tp sayaa tak tau nama setiap sos..yang penting semuanya sedap..saya mkn tiga2 sos sekali gus,...hihihi...
Price: RM29.95
(harga yang ini je saya tau sbb makanan saya kan..hihihi..)


Ini pon makanan saya jugak..pencuci mulut..
~Chocolate Ice Cream Cake!!~

Nyummy sangatttt..

hihihihi...cake dia cam brownies skit ditambah dengan coklat cari kat dalam cake tersebut...Ice Cream Vanilla diatas di tambah dengan Topping coklat..

Rasa dia??hurmm sangat sangat sangat sedapp..

Dahla waktu dia serve after makan n fresh from oven lagi..cake ni still panas waktu masuk dalam mulut saya plus Ice cream yang sejuk hurm mmg kena sangat la kan..hhihihi..
Price:RM19.95



Melting kan??

Hihihihihi..

Overall...

Makanan mmg sedappp..!!

Tapi servis agak lambat.. (at chilli's Chitta Mall ye..tmpt lain saya tak tau)

adela dalam 30-40mins tunggu makanan..

Hopefully they will improve their service in future..

Ok sekian dulu dari saya..

kita jumpa lagi in 2hours time ya..

Massive clearance sale at HijabIsIndah Creations!! Lets grab yours...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...