Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 24, 2014

I was thinking to surrender..Maybe 15months enough.. #MyBFJourney

Assalammualaikum all readers..

Rindunya kat kalian semua..rindu nak tau setiap aktiviti yang di lalui..

Dan saya amat berterima kasih sebab semua kawan-kawan masih tak jemu2 menjenguk saya di sini..InsyaALLAh budi kalian akan saya balas..saya akan ke rumah kalian jugak nanti ye..

Sejak dua menjak ni..

Sejak kehidupan saya menjadi sangat stress dengan kekangan masa sebagai Account Executive yang sudah sampai masanya untuk buat closing

Saya rasa..semuanya yang saya nak buat jadi tak sempat..

Maka..

Production saya telah drop extremely..like last time but this time it really worst!!

Sampaikan Medina kerap kali bangun malam sebab nak melekap sebab mungkin tak cukup..

kesian dia..

So I was thinking to put less effort on this BF journey..and maybe to surrender at all..

Actually rasa sayang teramat sangat untuk decide campur FM..sebab saya rasa after 15months saya dah go through everything but now I want to surrender just like that?

Entahlaaa..saya pon tak pasti..bukan senang saya nak menyerah, tapi saya dah tak mampu kot!

Tak mampu nak tanggung rasa bersalah bila production tak cukup..tak mampu nak hadapi stress yang datang bile pump hanya cukup 2oz je..Oh ya ALLAH..mungkin saya terlalu lemah nak hadapi setiap dugaan yang di lalui sekarang..

Stok yang ada sekarang hanya cukup2 makan je..mungkin hanya plus minus 20 botol je yang tinggal dan saya yakin setiap botol itu akan berkurangan sebab saya dah tak mampu nak tampung setiap yang kurang..Maafkan Mommy ye Medina..

Mommy dah tak larat..Bukan saya dah tak usaha..bukan saya dah tak berdaya, tapi saya tak cukup masa dan tenaga mungkin..

Atau mungkin Medina dah nak beradik..Oh ya Allah..I cant thinking about it now eventhough my P does not appear since 14/3/14..But kalau rezeki datang awal, saya redha dan pasrah..dan sekarang amsih berteka-teki since saya tak rasa ape-ape pun!

Dan mungkin P tak datang sebab saya stress?mungkin..

Haihlaa..so sekrang baru nak bincang dengan hubs untuk introduce Medina few Fm, so that she used to it later..But don't know how to start because like Aqil we already introduced him as early as 6months old..And now, I have no idea at all..

So maybe, nak tunggu semua stok habis dulu, dan saya tetap akan kekalkan momentum pumping as usual, and by the time, semua stok dah habis baru saya akan start..maybe..

And let the time heal everything and let the time tell Medina how and when..

Later..



Photobucket

7 comments:

Suliana said...

Chaiyok chaiyok!! Jgn stress2 tau. Cuba btenang. Tapi klu dh 15mths rezeki medina, xpelah nakwat cmna. Med pun dh mkn kan.. Try your best k..

mila said...

Alaa sis,klo dh niat smpi 2thn tu teruskan lah..msa tu curi lah ckit2..heehe..bkn pe tkt medina protes sb xpnh hadap fm kan..sbr ye sis.dugaan tu..better sis p check pt cpt!! H8hi mn tahu tsgkut

mila said...

Alaa sis,klo dh niat smpi 2thn tu teruskan lah..msa tu curi lah ckit2..heehe..bkn pe tkt medina protes sb xpnh hadap fm kan..sbr ye sis.dugaan tu..better sis p check pt cpt!! H8hi mn tahu tsgkut

Sha said...

Just breastfeed as long as you want..itu nasihat dokter2 saya..if breastfeeding dah tak convenient boleh jer campur..sebab breastfeeding should be a great journey..not a stress one..

msredcheesecake said...

kalau kita stress memang supply susu drop kan... berurut pun katanya boleh tambah susu...

dalila said...

teka teki dah terjawab..
ade rezeki lain rupenye aida..hihi..
*br sempat singgah ni*

AtieYusof said...

Mungkin juga sbb stress sangat kan Aida.. Takpelah, sekurang2nya Aida dah berusaha bagi yg terbaik buat Medina...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...