Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 1, 2014

2014 - Azam oh Azam!


Setiap tahun pasti ada azam..

Tahun ni pasti tak terkecuali..

Tapi tahun ni punya azam ada kelainan sikit..heheee..

Hopefully akan terlaksana..InsyaALLAH..

Ape yang lain?

Berazam untuk menjadi muslimah sejati..Amin!InsyaALLAH

Bercita-cita untuk perlahan-lahan mengubah penampilan dan penggayaan..

Semoga impian ini akan tercapai..

Sebenarnya...sejak Medina lahir..saya tak tahu kenapa perasaan untuk berubah itu ter sangat kuat..

Sejak Medina lahir jugak saya mula memakai tudung yang menutupi dada..Entah ..time tu mungkin sebab saya breastfeeding dan saya taknak orang nampak ketara di part yang itu..

Sejak Medina lahir jugak saya tak lagi mengenakan tudung yang pendek dan di atas dada..Alhamdulillah,saya rasa selamat dan selesa..

Baju-baju pulak saya mula mengenakan t-shirt longgar yang kalau boleh saya cuba elakkan pakai pakaian yang diperbuat daripada Lycra..(sebab melekat)..Alhamdulillah Allah bukakan hati saya..

Dulu..

Saya tak kisah pakai tudung macamana pun asalkan pakai dan tak kira atas dada ke.. (sekarang,mesti cecah perut)

Saya tak kisah pakai seluar ketat dan Inner tudung ketika mandi kolam..sekarang ni saya mula memakai Seluar Track suit dan Tudung instant yang labuh..

Saya tak kisah pakai T-Shirt yang ketat dan seluar yang ketat..sekarang ni saya akan pastikan saya memakai Baju/T-shirt yang longgar dan di bawah punggung..

Sekarang..

Saya mengimpikan untuk menukar penampilan untuk terus memakai baju longgar dan kalau boleh hanya ber skirt atau berkain longgar sahaja..

Saya berhasrat untuk memakai stokin dan hand socks..

Saya teringin untuk berhijrah..

mungkin dengan perlahan-lahan saya mampu..

Semoga semuanya akan dipermudahkan..

Amin!!










Favourite Shawl Ever!!

Wide + Long Shawl..

heart them mucho!!


Photobucket

5 comments:

AtieYusof said...

Alhamdulillah. .moga aida terus istiqomah dlm perubahan..amin. .doakan atie juga ya..sama2 jom berubah ke arah yg lbh baik...amin..

Raihan said...

Ameen..InsyaAllah....semoga kita sama² berubah ke arah kebaikan dan lebih baik dari sebelumnya..

Unknown said...

semoga azam tahun baru tercapai...amin

FarahFerraDotCom said...

Farah doakan semoga apa yg aida impikan akan tercapai.. farah pn tgh berusaha ke arah yg lebih baik..doakan farah k..=D

adianiez AIDA said...

in shaa Allah...
berubah kpd kebaikan adalah yg sebaik2nyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...