Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 18, 2014

18 January 2014 - 29 Tahun Dah?

Alhamdulillah..

Hari ini saya masih diberi kesempatan untuk menghirup udara yang segar di usia 29 tahun..

Alhamdulillah..29 tahun sudah..

Walaupun kondisi badan saya yang tak berapa sihat hari ni,tetap saya hadapi hari ini dengan gembiranya..

Semoga dengan pertambahan umur pada hari ini,hidup saya akan bertambah tenang dan segala impian akan menjadi kenyataan dan segala kebahagiaan menjadi milik saya dan keluarga..Amin!

Semoga saya terus menjadi hamba Allah yang Istiqamah,Mawaddah dan Mujahadah..Amin..

Sebenarnya..dedulu saya excited sangat menanti hari ni..saya semangat menunggu hari kelahiran saya sebab 18 January sahajalah hp saya akan berdering dengan kencang tanda message2 ucapan hari jadi masuk (waktu takde FB)..tapi sekarang Timeline FB saya penuh dengan ucapan hari jadi..saya suka...saya gembira..heheee..

TAPI sekarang...18 January dah tak menjadi hari yang istimewa sangat bagi saya..sebab ..25 January yang lebih di nanti..sekarang fokus saya hanya kepada hari itu..dan kerisauan saya pon hanya pada hari itu..Semoga segalanya akan dipermudahkan..Amin!

Semalam..as usual..Husband main badminton sampai awal pagi..tapi semalam dia balik pukul 12.10..semata-mata nak wish Happy Birthday kat saya wlaaupun saya dah tido walaupun saya tak dengar sangat pn wish dari dia..hehee..(sweet lah jugak kan,sebab sanggup keluar balik lepas tu nak pergi makan..selalu pukul 2 pagi baru balik) So Thank u MY HEART..

Dan thank you jugak buat semua kaum keluarga yang sanggup wish kat saya dari tengah malam tadi sampai ke pagi..hargai sangat..Wish dari Abah saya yang paling tak tahan..


ada ke patut 31?isy..isy..hahhaha



Along saya yang tersayang..


mak n adik saya yang tersayang..


Dari adik bongsu saya yang tersayang..


kakak kedua saya yang tersayang..


Cousin saya yang tersayang..

terima kasih semua atas segala ucapan dan doa..sayang semua sangat-sangat!

***Birthday Mommy n Medina betul-betul selang seminggu..




Photobucket

12 comments:

Lynda Che Lah said...

sannah helwa Aida..Barakallah..
Semoga segalanya dipermudahkan

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

happy 29th bday aida..dekat2 rupenye bday aida n medina ye..klu dah ada anak, mmg bday anak yg lebih dinantikan kan..hhihihihi..akak ngan bby no 3 ni pon nnti rasenye bday dekat2 jugaklah kot sebab due bulan 5 kan..=)

AtieYusof said...

Happy birthday Aida cyg! moga diberkati Allah, sihat, pjg umur &murah rezeki. Menjadi Ibu & isteri terbaik pd keluarga ya..amin! :)

Raihan said...

Happy birthday Aida..semoga di beri kesihatan yang baik..di murahkan rezeki dan semoga semua urusan dipermudahkan..Ameen

Unknown said...

happy birthday aida :)
semoga dipanjangkan umur then sihat selalu...

Unknown said...

Happy birthday yg ke29 Aida...muda lg tu..;)..semoga pjg umur dan sentiasa d murahkn rezeki..

msredcheesecake said...

selamat hari jadi... bila org ingat bday kita memang touching la kan...hhee

LuN@_aiDi said...

Happy Birthday dear!!
may all ur birthday wishes come true.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Happy B'day..May Allah bless you..sentiasa dimurahkan rezeki & bahagia bersama insan2 tersayang...

FarahFerraDotCom said...

Happy birthday aida!! May Allah bless u always..=D

SSulieana said...

Selamat Hari Lahir Adik Aida...mudo lagi ni...hehehe

Mar Mansor said...

happy belated birthday aida..sori lambat wish..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...