Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Dec 9, 2013

Sabtu - Reka Zone - Fun time - Jumpa BFF

At 1st saya ada small gathering with my ex colleague but still my BFF kat Jusco Equine..Plan asal memang nak bawak anak-anak pergi main kat Kidzoona..

Sekali tu,saya balik rumah after work tu ,saya plan y not bawak adik ipar n sepupu2 dia sekali..boleh layan Aqil main..hihih..

So jom..sampai Equine - Pergi makan kat Foodcourt - sampai Kidzoona..





Sekali tu..diorang ni tak boleh masuk Kidzoona tu sebab terlebih tinggi!

Aiyooo..kesianlah kat diorang ni  kalau diorang tak dapat masuk..diorang nak buat ape kan?

Aiyooo..

Atas persetujuan saya n kawan saya, Rose..Kami pun terus ke IOI Mall untuk bagi adil pada diorang jugak..huhuhu..

Thanks Rose sebab sangat Understanding!

Thank youuuu..


Mamat seluar kuning yang excited sangat dapat pergi jalan..


Baby Rose,Maisarah yang comel dan super putih melepak!


Minah ni pun excited dapat main...

Akhirnya we all sampai kat IOI Mall terus ke Reka ZOne..

Syurga bagi mereka akhirnyaa..

so saya biarkan mereka bermain-main dan saya terus bersembang dengan Rose after a month tak jumpa..hihih..

Fees Masuk sini for above 2 years = RM22.00 on weekend
Below 2 years = RM11.00 (Medina pon kena charge only baby less than 8 months depa tak charge)









Sakan main tau ini budak..


Happy face from Medina!


Lots of love from us!

mesti repeat lagi dan lagi...

Tak puas jumpa hari tu..

dan tak puas gomol Maisarah..

Sorry gambar semua tak sempat nak tangkap sebab elok je saya nak tangkap gambar kami ni,terus HP saya ngeng dan hang!

Ouh tensiii!!

Selebih gambar kat Ipad Herman..

Tak dapat nak transfer..sedehhh..

Kat sini ada small wall climbing..banyak aktiviti jugak kat sini tau..boleh terjah sni k kalau nak bawak anak-anak main-main kat IOI Mall ni..


P/s: Aktiviti weekend yang SUPER PACK! after this..Ahad..jalan-jalan lagi..

Photobucket

3 comments:

Raihan said...

boleh plan nk g ni...

Farah Waheda Wahid said...

wah seronoknya mereka...

aanie said...

mahalnya...hehe...

kami pun pegi gak ioi tu...tp ari ahad...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...