Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Sep 3, 2013

1st Entry in September - Entry merapu ..hehee..

Assalammualaikum..

Pejam celik pejam celik dah September kan..sekejap je dah nak hujung tahun..

Sekejap je lagi saya pon dah nak mendekati 3 series..Ohh Noo!!

Huhuhu..

Sekejap je Medina dah nak setahun..huhuhu..

Cepatnyaa..

So last weekend..weekend yang paling busy buat saya n family..Al maklumlah kan Syawal dah sampai ke penghujungnya..So In laws saya pon buat open house yang sememangnya besar-besaran..

Majlis starts at 5pm until 11 pm at 31 August 2013..

Alhamdulillah everything went well!!Smooth and under control..As usual..saya memang letih amat..ke depan ke belakang untuk top up lauk and kuih muih..PENAT!

Last year saya mengandung pun saya tetap ke depan ke belakang untuk pastikan makanan PENUH satu meja!! (mungkin pregnantkan seorang perempuan yang rajin,so memang ke hulu ke hilir lah saya)

Tahun ni..walaupun saya beranak kecik, bukan alasan untuk saya tidak ke depan ke belakang..TAKDE ALASAN OK! sebab anak-anak saya sangat behave..mungkin memahami Mommy n Daddy nya yang sibuk..Medina pulak bagi je kat sesapa, confirm dia tak meragam langsung..Friendly baby lah katakan..hahah..

So buat pengetahuan Anak NAJIB pon datang Open House FIL ni tau..1st time datang after two years bekerjasama..Eceh.. FIL bukak Company minyak n Anak Najib ni lah yang jadi Chairman nya.. (Ada kaitan tak dengan kenaikan harga minyak?)..takde..takde..takde..lagipun anak yang ini si R tak suka..so memang takde kaitan..dah..dah... jangan buat speku yang bukan-bukan pulak yee...huhuhu..

So tepat pukul 11 malam semua tetamu beredar..dan Open House kali ni taklah se padat sebelum ni..Dan makanan banyak lebih..ooppppsss..sebab guna caterer lain pulak..so mmg tak bajet yang dia buat lebih banyak sangatt..huhuhu...Membazir sangat..

Gambar?huhuhu..nan ado lah kan..al maklumlah..sibuk kemain..kena tunggu gambar dari OP..

So tempek gambar dari HP nan satu je lah ye..


Shawl cantik hasil jahitan kak Diana Emi...

Best and senang bentuk..serious ly..

Nak order?

Jom order kat saya..hihihi..



Photobucket

6 comments:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

cute gmbar medina dgn mommy..=)

Unknown said...

Shawl cantik..orgnya pn cantik..:)

baiknya Medina..senang Mommy layan tetamu yg datang..sampai jm11pm..penat tu MommyAida

Maria Firdz said...

pndai si kecik sengih mcm mummy dia.. hehe

Maria Firdz said...

pndai si kecik sengih mcm mummy dia.. hehe

kayyana said...

cantikla baju. hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mommy n medina sama2 comel :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...