Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Mar 20, 2013

Terima Kasih..terima kasih..terima kasih..

Entry ini di tulis khas utk menghargai semua follower dan kawan-kawan blogger kesayangan saya..Terima kasih tidak terhingga di atas ke sudian awak2 semua meng follow blog saya yang tak seberapa ni..

(follower baru 150, dah kecoh..hihihi..)

Bukan kecoh..tapi teruja..sbb walaupun hanya 150 sahaja..tapi saya rasa best sangat sebab antara kite semua jadi rapat biarpun hny melalui alam maya je..walaupun berada nun auh di Perlis mahupun di Johor serta Sabah Sarawak..walaupun tidak pernah bersua muka, tapi saya kite smua ni macam satu keluarga..Betul!!

Tu yang bile saya busy dan tidak membuka blog, saya rasa hidup saya kosong tambah pulak mcm ketinggalan cerita2 penting kawan2 saya..tu yg seboleh mungkin nk bukak jugak blog ni..sbb di smping bnyk info, kita jugak boleh berkongsi pengalaman masing2 thru blog..



Haihla..terima kasih ye semua..dan terima kasih en Nuffnang sebab sudi bagi saya 3 CPUV yg still aktif..thanks a lot ye..tak sabar nak cash out ni..haha..walaupun amount tak seberapa tapi lepas la jugak nak beli nursing cover 9 months..kikiki..walaupun after 3 tahun baru nak merasa..kahkahkah..(gelak besarrr..)




Jgn lupe terus bagi support sesama kita ye..teruskan usaha blogging anda jugak k..love u all..


Photobucket

5 comments:

Mamanurin said...

Hahahaaaa mama baca entry mommy kali ni siap senyum simpul..lawak la mommy ni. Muahhhhh kat gegirl bam bam tuuu..eeee geramnya. Pinjam kejap

Mamanurin said...

Hahahaaaa mama baca entry mommy kali ni siap senyum simpul..lawak la mommy ni. Muahhhhh kat gegirl bam bam tuuu..eeee geramnya. Pinjam kejap

AtieYusof said...

Tahniah Aida..
betul tu.terasa rapat walaupun hanya di alam maya.. pastu kan terasa kat serata negeri kita ada kawan...hehe..
Tahniah juga dpt Nuff..
rezeki anak2 kan? :)

Bukan Bidadari said...

selamat berblogging jugak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

betul walau xpenah besua muka kita dh mcm 1family :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...