Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 10, 2013

Baby KIKO Warehouse Clearance Sale!!10 Jan-13 Jan 2013

Tadi kan..sempena jalan-jalan menjelang delivery date saya ni, saya pon pergilah terjah Baby Kiko Warehouse Clearance Sale.. (exercise lah katakan..)

Kebetulan sale ni baru je bermula..

So Ini adalah bannernya..di FB baby Kiko..


So saya pon dengan gagahnya terjah ke sana..

Bukan nak beli ape pn..juz nak cuci mata sbb baju Baby dah banyak sangat dah..

So Sesampainya di sana..

TAraaa...



Kereta dah bersusun n parking pon takde..huhuhu..

puas berpusing jugakla..akhirnya dapat jugak parking yang terdekat..

Silap saya sbb pergi time orang lunch..mmg TERDAPAT la kan..huhuhu

Kat bawah antara gambar2 yang sempat saya snap tadi...

jeng Jeng..


Senarai Harga dan Discount..


Gift Set RM22.00 only..tapi choice sangat limited..ni jelah yang ade kot...huhuhu

 
Toys pon ade jugak..Start from RM5...



Haa tengoklah begitu ramainya umat manusia...ni tempat nak bayar..QUE tersangatlah panjangnyaaaaaaaaaaaaaaaa



Baju2 yang melambak..memang ramai yang borong..penuh beg Plastik besar saya tengok..



Mostly baju baby la..below 2 years n mostly jugak baju girl..baju boy sangat lah sedikit...huhuhu


Price starting from RM4.00 only..paling Mahal penah jumpa RM25.00 kot..



Set Mandian pon ade..


Tengoklah mereka berpicnic sempena nak tunggu que nk bayar menjadi pendek..


Super Clearance sale...


Ramai kan orang??

Saya beli ape??

Saya tak beli ape2 pun..kalo nak ikutkan memang banyak jugak baju baby yang berkenan di hati tapi memikirkan terpaksa beratur panjang n lama..saya tak berdaya lah kot..beli jela kat Jusco..senang..hihihi..tapi memang tak dinafikan harga memang terbaik!!
Tapi bile time nak bayar..saya tak sanggup..ramaiii sangat..

So sesape yang nak pegi tu, pegi pagi2 k...

Selamat Bershopping semua!!!!



Photobucket

11 comments:

Lynn Huraiza said...

kalau aida gie beli dan beratur utk que comfirm arr aida terberanak kat situ...huhuhuhu...x pasal2 warehouse tu jadi kelam kabut...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah bestnyerrrrrr.....klau dekat mau juga wani terjah...tp tgk nk beratur tu tensi juga kan hihihi

Mummy Sher said...

wah bestnyaaaa! murah-murah pula tu. tak sabar nak terjah baby kiko nih. terima kasih mommy untuk info ni..hehehe

NrlAidaHml said...

Lynn:heh..confirm terberanak..tp rs cm nk pg jgk..pg pg2 la..hihihi

Waniey: Best kan..tp tula tensi bile terpaksa beratur panjang..

Wieyna:nanti pg jgn tak pg k..pg pagi2 dear..

aanie said...

x penah lg g baby kiko punye warehouse....

Hajar Hashim said...

Teringin nak pergi tapi jauh sangat...

ieda said...

nak pegi lunch hour kejap lg

AtieYusof said...

wahhh..best nya.sale!..
ramai sgt org..klu sy pun tak sanggup..hehe.. sslu beli kan Pa'e baby Kiko kt shopping complex je..:)

Hana said...

hehehe..sy ada nampak kelibat saya dan suami disitu.. hahaha.. mmg berbaloi2 lah beli.. tido dalam senyum saya semalam! kui kui kui.. mcm nak beli jeans for baby lagi lahhh..comey sgt!

Hana said...

tapi masa nak bayar semalam tak delah ramai mcm awal2 tu.. cepat je :) rezeki baby kot..tau mama dia lenguh dah mencari baju utk dia.. hehe

WAWA WAHIDA said...

1st time tjumpe blog sis.. tgk2 gmbr sy ade d cini.. antara yg sdg bpicnic, tudung kuning n hubby bju kuning.. hehe.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...