Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 23, 2012

Pukul 8 atau 9 dah masuk tido..haiyoo..ape kes??

Sekarang..sejak bekerja kot saya rasa semakin letih..

Dapur pon dah tak berasap sejak minggu lepas plus takde keperluan nak masak..huhuhu..

Boleh kata since empat lima hari lepas saya akn tido awl.. seawl yang mungkin..

Last Friday...boleh tgh tgk huby main game n Aqil main tablet..saya bleh terlena n taknak bangun2 dah..

Tau pukul berapa baru??

Baru pukul 8.15pm...dengan lampu terpasang,tapi saya boleh tido tanpa culas pon!!

kengkadang je dengar aqil cakap "Dady, momy tido"...huhuh..

Sorry Aqil..momy letih sangat..

only pukul 12am saya terjaga sbb huby masuk bilik bawak Aqil yang dah tido, and sempat la tanya..abg dah mkn? Aqil dah makan? " dah..makan hot dog n burger"..huhuhu..kesiannya mereka..saya sungguh tak larat!!hihihi..

Pukul 5pg baru bangun n sembahyang Isya' ...huhuhu..tak senonoh kan??lepas tu dah tak bleh tido dah...over slept n tu yg mcm2 aktiviti bleh buat dgn Aqil hari sabtu tu.. Only tido balik lepas tu pukul 12.30am (sunday)...hihihih...

Weekend saya kembali normal..but not for weekdays..

Semalam..balik rumah agak lewat dari rumah PIL sbb En Aqil n En huby bleh tido kt situ smpai Maghrib...terpaksa tunggu diorang..pukul 7.45 baru blk rumah..

Sembahyang Maghrib, mandi n pukul 9.15pm saya dah mula me landingkan diri dah..tetiba saya 'hilang'..sampai huby kejut pon saya kata tak larat nak bangun..Dia turun bawah, Aqil je still menemani saya walaupun saya dah tido n dia main Tablet..(kesian Aqil takde sape yang layan dia..huhuhu..) and tak tau pukul berapa Aqil tido..

Haihla penyakit tido n letih...cepatla syuh syuh dari hidup saya...huhuhu..

Saya noticed...asal malam je saya tak perlu makan ape2 langsung sbb perut rasa kenyang...walaupun saya makan tengahari mcm biasa je...takdela over pn..tp tula..saya pon risau sbb baby dlm perut pn saya rasa kecik sangat je...hurmm..saya rasa kena:

Beli buah banyak2
Minum susu setiap malam (selalu minum susu pagi2 je)

and ape lagi ye...sbb kalo nk masuk makanan heavy takut terkeluar balik je sbb saya rasa kenyang sampai makanan tu still kat anak tekak..haih..pelik kan...huhuhuhu..

Semoga prob ni menemui solution terbaik nya nanti..huhuhu..


Visit baby baruu last Sunday..
Anak cousin huby..
17.10.12
2.4kg
AyDan IsMeT Mirza Bin ArRiZ TasSrI

Comel kan??

Hihihihi..geram...






4 comments:

NM02 said...

camner nak sebut nama ayah baby tu?

NrlAidaHml said...

hihiHI..panggil ari je wak..nama diorang suma pelik2..huhu

lizz said...

comel baby...wah namer susah nak sebut tu...

munna said...

comel.... fuyooo nama dia menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...