Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 11, 2012

Part 1~Terengganu Trip~Oh!Kenduri Oh!Kendara~

29/9/12..

Kami sekeluarga dan keluarga adik beradik mak saya bertolak ke Terengganu untuk menghadiri Kenduri Kawen COusin saya at Marang,T'ganu..

1st time ever we got together (with my mum's siblings)..

Bertolak dari Kajang around 4am and stop at meeting point Toll Gombak sbb adik beradik mak saya duduk kt Sg. Buloh n Kg Baru...

So dlm pukul 5pg kami pon memulakan perjalanan ke T'ganu..

6.30am stop sekejap kat Temerloh for Subuh prayer..

lepas tu terus kan lagi perjalanan dan berhenti sekejap utk mereka-mereka menghisap rokok..hihihi..

Dan akhirnya around 10.30am sampai la kami di Bandar Kuala Terengganu..

Kami menginap di Homestay...(cerita tentang Homestay akn saya cerita kemudian ye...)

So jomla layan gambar yang super duper banyak ni..(Kat FB pon tak upload lagi tau..gile lembap kan..hihihi)


On the way..Affan with Atuk..



Dah sampai Homestay..Makan tyme...



M&D enterframe...



US



Budak ni mmg kuat nangis..Tapi comelll..


baru nk g kenduri...jam dah pukul 2.30...hihihi..


Posing dulu..


Acu, Alang,Ateh, Affan


Mereka yang gorjess...



Kenduri place..


Tak abis mkn lagi...


K.a.M.i


Adik beradik mak saya...Frm left: Mak Ngah, Mak Lang, Mak saya, Ucu


Dah nak balik dah tyme ni..


Pengantin yang malu-malu...hihihi..


Acu, alang, along..

Next Entry: Part 2 ~Masjid Terapung~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...