Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 24, 2012

Mood AidILAdHa Belum Mari..

AidilAdha kali ni kami just sambut di Kajang n Puchong je..

Memandangkan dekat je nak balik kampung, maka saya tak amik ape2 leave pon..sbb Raya itself dah ade 3hari cuti so saya rasa tak perlu nak amik cuti sangat..

Hihihi..So semua juadah raya, saya serahkan kat Mak n kakak2 saya serta adik2 memandangkan tahun ni semua berhari raya Aidiladha di Kajang..

(wahh syok2...last raya Aidilfitri tak dapat nak gather2 sekali bila semua balik rumah MIL)

Heeiii tak sabar nak jumpa Angah sayaaaa...Lama kot tak jumpa..last jumpa pon puasa yang ketujuh!!huhuhu...heii cepatla esok malam!!bleh jumpa2 n sembang2..hihihi..

So saya masih teringin nak makan makanan raya..(tak jemu lagi..hihihi)
According to abah:
Akn masak Rendang Ayam Kampung mak saya (feveret Huby ni)
Kuah Kacang (feveret semua... all the time!!)
nasi impit..
n mungkin lemang...

So pagi raya biasanya akan ke rumah nenek sya di Batu 9, Cheras..
Lepas melantak puas2,barulah akan ke Puchong pulak (huby side)...pastu dah..balik rumah la kot..

Sebab Sabtu nak g shopping kat MyDear..hihihi.. dengan adik beradik saya..lepas tu ingat nak lepak umah mak saya balik sbb mcm tak puas nak lepak with all my families
(kalo huby taknak ikut,lantak dia la..hihihi)

So mood belum ade mungkin sampai pukul 5ptg esok!!mungkin time tu baru ade mood..hihihi..

***haihh..cepatla balik..dah tak larat ni..Sakit Pinggang!!!haiyoooo..takkan awl lagi nak merasa bebannya kot!!oh nooo...huhuuhu

uppsss lupa..maybe Aidiladha tahun ni recycle baju raya tahun lepas ..PINK!! (huby's favourite!!)


And of coz momy takkan muat nak pakai baju ni lagi..
Jom Dady!!kita shopping baju Momy mlm ni..

Aqil's??
hurmm takut tak muat jugak sbb dia dah tinggi..
mlm ni kita try fitting ye sayang..

hihihihi..

So for those yang balik kampung hari ni atau esok..

Hati2 di jalanraya
Semoga perjalanan anda semua dilindungi oleh ALLAH sentiasa..

Buat Angah saya, Selamat sampai di Kajang nanti..
Have a safe journey...







Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...