Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 5, 2012

Finally !! ~Dapat jugak jumpa Fatin Liyana Asri~

Cerita dah agak basi...tp tetap nak update kat blog kesayangan ni jugak..

Al-kisah..cousin saya ade bukak butik kat Bangi n involve in a fewFashion Show n prnah invite Fatin Liyana ni enterframe dalam Minaz TV... (Minaz nama butiknya)..

Al-kisah...Cousin saya ni buat open house khusus utk her customers n models...
So saya pon pegi jugak la menempek kat situ..tp pg pon dah lewat la jugak..

Tp surprisingly, cousin saya bisik kt saya time saya tgh mkn
"hey,pgla borak ngn Fatin tu..."
"haa??Fatin mana? " (buat muka blurrr)
"Ala Fatin Liyana la.."
"Gulp!Fatin Liyana??uishh aku seganla.. " ( tetibaaa)hihihi...

Lepas tu saya buat biasa je..tgk Fatin pon dari jauh je...segan menyelubungi..sbb dia sgt suwitt..

Tetiba keberanian datang...buat2 la pg kat meja dia..
pastu greet dia..
and cousin pon kenalkan saya pada Fatin tu...
"oo cousin...nampak muka cam sama...sebaya ke?"
"a'ah sebaya..tp ank nk masuk dua dh" (cousin saya tgh preggy 1st baby)
"ooo..."

Pastu beredar dari situ...n beliau sangatla friendly orangnya...Mode: Happy!!hihihi

Pastu went on cam biasa...

And bile dia dh nk balik tu sempatla cakap nk tgkap gmbar dengan dia...

And terjadi lah moment ini...

 
Sempoi je dia kan...(nampak tak muka xcited kat situ??hihihi)

 
Aksi wajib kami adik beradik...hihihi

Cousin saya yang sweet di sebelah saya, her PA a.k.a BFF, n along n her baby.... (comel kn baby along sy..)

 
Candid by acu...
 
T.h.E.E.n.D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...