Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 10, 2012

Abang To Be ~Aqil dah pandai wee wee kat toilet~

Al kisahnya..

Ank bujang sornag tu kan dah nak jadi abang..

Maka ketika saya bersanti-santai di rumah, saya pon mengajar beliau mengenai banyak benda..

3months precious moments..

So awl-awl tu mmg agk perit jugak la bagi kami yang nk handle potty training Aqil ni..

1st two weeks mmg saat yang paling mencabar sampaikan kengkadang saya hilang sabar..hihihi..

After that everything seems ok..takde bocor sgt..cuma luckily time dia nk poo poo dia akn mintak pakai pampers..(tak pandai poo poo dlm toilet lagi until now..)huhuhu..

So sekarang...saat nya...Aqil dah tak pakai pampers..n only pakai time tido mlm je...itupun kdg2 tak kencing pon..

Everytime nk wee wee dia akn cakap "momy..Aqil nk kenjen (pronounce mcm vitagen sikit)...memula saya pelik sgt dia nk ape..lepas tu baru saya faham..ntah kenapa dia ckp kencing KENJEN..hihihi

Ape2 la abg Aqil yg penting Aqil dah tak payah pakai pampers n duit pampers dah jimat n tunggu tuk adik Aqil plak nanti..


*Adik Aqil??tak tau lagi baby girl or boy..kali ni Momy n Dady takde instinct pulak...Baby boy lagi kot...hihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...