Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 18, 2012

27 is just a Number.. 18 January...As special as Always..

Assalammualaikum..

Alhamdulillah...Bangun pagi pada hari ini (18Jan12) saya masih mampu melihat dunia dengan nikmat yang diberi..
Di usia 27..saya merasa saya sudah semakin dewasa seiring peningkatan usia..tetapi 27 bagi saya is  just a number as saya sentiasa merasa diri saya tidak terkesan dengan number yang semakin meningkat saban tahun..

Kalo saya tidak lagi berkahwin tidak lagi mempunyai anak..MUNGKIN saya merasa diri semakin tua...tetapi kini saya mempunyai segalanya dan saya amat mensyukuri dengan setiap kurniaan dari Allah..Saya teramat bersyukur... Alhamdulillah...dan usia hanya sebagai panduan untuk saya terus memacu kehidupan saya ke arah yang lebih baik...

Aqil seperti sudah tahu hari ni hari special Mommy nya dan dia tidak terus berdengkur di atas katil malah terus bangun dan segar dan tidak seperti hari2 yang lain..

Semalam Daddy called (he is now at Genting got conference 2D1N). He called at 11.15 pm @ 17 Jan..He wished Selamat hari Tua..Terawal sebab takut Mommy dah tido bila dah melewati 12 pg( mmg betul pon)..and he teached Aqil to wish "eppy dedayyy Mommy"..sangat sweet kan!1st time dengar Aqil wish after almost 3 years I became his Mommy..

Today's plan, nothing special..Except for Makeup Makeover by Clinique at KL Sogo nanti..Saya dapat Free Make over because my birthday same with Sogo n they gave me a voucher to look pretty on my special day..
Thanx a lot Kl Sogo..(tp after make over tak tau nk buat ape dah..tangkap gambar je la kot..hihihi)



Oh ya..hari ni saya sengaja mengambil MC.. MC okay!!sebab terlalu tension this week so sempena birthday saya saya takmo Tension2..tak larat dah..nak ambil cuti takut tak dapat sbb CNY dah dekat plus next week cuti seminggu!!tu pasal semua kerja kena siapkan cepat!!SO saya pn MC dengan sendiri nya..hahahah...


Last but not least...Thanx all for all wishes!!Amin ya rabbal a'lamin...
Photobucket

6 comments:

SSulieana said...

happy besday aida...ish muda lagi tu 27 lambat lagi nak masuk 3 series...hehehe...

sue zainun said...

hepi besday..semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan hepi di samping keluarga tersayang..aminnn

pelangi chenta said...

selamat ulangtahun akak.

Unknown said...

happy birthday to mommy Aqil!
:)

munna said...

hAPPY BIRTHDAY AIDA... SEMOGA DIPANJANGKAN USIA DAN DIMURAHKAN REZEKI...

NrlAidaHml said...

hihihi..Terima kasih semua atas ucapan dan doa..Sayang kalian sgt18x!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...