Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Sep 16, 2011

Perihal Rumah Terbuka..Jemputla datang yer....

Terlalu banyak nak diceritakan..terutama tentang yang lepas2...

huhuhuhu...tpi semuanya akn berlalu begitu sahaja jika tidak di coretkan disini...

So how?

For the time being kita just cerita tentang current n future..ok tak??

hehhehe..

SO hari ni hari bercuti utk semua rakyat Malaysia..

ALhamdulillah..rasa heaven sangat bila dapat bersenang lenang di rumah..

PLUS...hari ni tak payah masak sebab ade dua open house yang akn menanti!!! (wahh suke2...hihihi...)

Dan esok..adalah hari penting utk syawal 2011 ni..

Sebab??

Esok...saya n family En Jep akn buat Open House pula..

Jemputla ye blogger sekalian...

Segala detail bleh view add saya kat Facebook...Semua dijemput!!serious..

Tapi kan..ramai yang taknak datang sebenarnya..

Sebab....

Kami tak buat kat rumah sendrii so ramai yang segan..esp kawan2 saya..

Tapi sebenarnya takpe...datang je...sebab Open House yang selalu dibuat tk seperti Open House lain2...

Selalunya ini ibarat kenduri kahwen utk ank yg keberapa pon saya tak tahu..

hihihi..meriah tak hingatttt....Selalunya yg datang boleh cecah 2000 org...Ramai kan!!!

huhuhu...tpi kengkadang saya pon tak perasan sape2 yang ade dtg...sbb kalau kwn2 saya nk dtg diorang akn bgtau n of course sy akn tunggu depan pintu...

Selalunya takde pon kawan2 except for dua tahun lepas..ade jugak kwn saya yg dtg sbb saya buat cukur jambul Aqil sekali...

Tp tahun lepass takde kawan2 saya...semua kawan2 FIL MIL n En Jep...So saya free utk melayan sesape saja..hihihihi..

N of cos family saya yng saya akn entertained much sbb takde org lan dah saya nk layan..hihihi..

Pada yang tak kenal tu,senyum2 dah la..hihihi..

Tahun ni...maknan yang akn disediakan..
Nasi Beriyani
Kurma KAmbing
Kuah dal
Kambing Golek. (4ekor)
Ayam Panggang (100 ekor)
Cendol kot
Mee Soto
Mee Jawa
Laksa
Kuih Muih beraneka jenis n yang pasti nyummy..
Air
buah-buahan..
mee hoon Singapore..

Banyak kan..SO datang la ye kawan2...

Rumah terbuka Family ni selalunya akn bukak 3-4 khemah dan akn di buka bermula 5.30ptg - 11 mlm..

Dan akn packed bila peak hour..8-9pm...hurmm mmg tak menang tangan melayan tetamu...huhuhuh...

Dengan seikhlas hati saya menjemput blogger sekalian ke rumah terbuka family kami dan PM saya kt FB ye kawan2...

Okla...nak sidai kain jap...pastu nk bersiap ke rumah terbuka..(bersiap means gosok baju je..hihihi...)
Photobucket

2 comments:

munna said...

wah... bestnya menu semua best2.... jauh punya pasal..klu dekat kak munna dah terjah sama....

Salina@IbuAqil said...

Bestnya mommy wat open house.. X dpt nk dtg.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...