Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Aug 16, 2011

13 Hari menjelang birthday Aqil yg ke DUA TAHUN…

Eksaited mode tidak begitu terasa dek kerana mode utk ber hari raya lebih membuak-buak..

(hehehe…sorry Aqil bukan Mommy tak ingat birthday Aqil but still kita akn celebrate jugak nanti..)

Kebetulan..birthday Aqil jatuh pada 29/8/2011 iaitu hari terakhir umat islam berpuasa..

Jadi saya decide utk mengadakan birthday Aqil pada hari raya pertama dengan di hadiri oleh semua sanak saudara yang berhimpun…

(itupun kalo Abah saya sporting!!Abah saya tu leceh sket…orthodok bak kata mak saya)

Wah..best best..jika tahun lepas kami sambut dlm bulan puasa dan sambutannya sangat tidak memeberangsangkan dek kerana semua berpuasa dan bertarawikh jadi tahun ini mungkin akan sedikit meriah berbanding dulu.. (insyaALLAH..)

Persiapan..
Tiada ape lagi persiapan buat masa ni sebab Daddy pon tgh berusaha keras mencari duit utk berhari raya, jadi mungkin minggu depan baru boleh decide nak buat persiapan ape..

Dalam kepala saya hanya ingin menempah kek Secret Recipe yang berimej kartun sahaja tapi tak tau ape kata yang lain… Rasanya itu sahaja dan diraikan dalam suasana yang serderhana tetapi Meriah.. (insyaALLAH)..

Mungkin Aqil craving kek Upin ipin dan saya akn mencari kek tersebut dengan seberapa daya..

(fanatiknya Aqil dgn upin ipin buat saya kdg2 gerun!hehehe..karang dia taknak mkn kek tu pulak nak simpan n peluk2 plak nanti..ouh haruuuu)

***SO now,kena survey men survey sbb br teringat Secret Recipe mana ada Upin Ipin kek kan??tp kalo nk tempah kt org lain takut semua tak terima sbb sibuk blk kg nk raya..ohohoho..Misi mencari Kek bermula SEKARANg!!

2 comments:

shilafaizz said...

aida; boleh tempah kek tu..cuba cari kat fb loveliana cakes..die boleh buat macam2 kek ade imej kartun..harga pon berpatutan

NrlAidaHml said...

ouh yeke shila?ok ok ok nnti nk try calling2 loveliana cakes...thanks for the info ye shila..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...