Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jul 29, 2011

Terlalu banyak yang ingin diperkatakan..

tentang semalam:
Alhamdulillah..walau Malaysia tak menang (taknak guna word kalah-psiko sikit) tapi semangat Peminat dan pemain Malaysia harus dipuji..sangat bangga dengan kegilaan peminat2 yang membanjiri stadium semalam dan terharu dengan kesungguhan pamain2 kita..Syabas Malaysia!!(kita tak menang disebabkan Kelamahan singa..jadi abaikan kemenangan mereka!!)

Tentang Aqil:
Lama saya nak update tentang ank kesayangan saya..tapi masa cukup mencemburui..sedih sgt2...Saya nak cerita tentang macamna cara saya menyekolahkan Aqil sehingga dia mampu menyambung counting yg saya kira (kalo saya sebut one,two,three n Aqil akn sambung four dan sama2 menyebut dgn saya FIVE)..rasa fun sangat..(nanti saya cerita in detail ye..Macamna saya gunakan laptop sebagai Guru Aqil dalam mengenal ABC)..walau dia belum pandai berkata-kata tapi dia mampu menyambung (A ap ap apple, B b ball, C c c cat, dan Aqil akn menyambung D d d dog!)...bahagia sangat bila Aqil semakin cerdik..Malam ni nak ajar alif ba ta.. saya guna kan sejam sehari untuk saya bersama-sama Aqil belajar dan Alhamdulillah Aqil menunjukkan minat yang sangat mendalam dlm pembelajarannya setakat ini..

Tentang Kerja:
yer,,bila bercakap tentang kerja mmg takkan pernah habis..arghhh taknak la cakap pasal kerja sebab akn terbit rasa ketidakpuasan hati esp tentang jadual atau yg lebih tepat DEADLINE yang telah ditetapkan oleh our superior..(it really killing me n my colleugue..nak sambut Puasa n raya lagi...sangat mencabar..)

Tentang Puasa:
Tak sabar nak buat semuanya..

Tentang shopping raya:
Tak sabar nak survey n mebeli belah esp untuk budak botak..

Tentang Jual tudung:
saya decide nak jual tudung or lebih tepat lagi SHawl Thailand saya tu...InsyaALLAH..(ramai sangat bertanya,jadi harus saya menjualnya supaya semua org dpt menggayakannya di HAri Raya nanti...)

Okla..dah banyak sangat sy membebel ni..kita jumpa lagi nanti yer..Happy weekend ya!!!

1 comment:

Yasminhamid said...

banyak betul tu.. hihihi.. apa pun selamat berpuasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...