Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jul 12, 2011

Genap setahun....Terima Kasih Followers!!

saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada semua yg sudi menjadi follower blog saya yg tak seberapa ni...bulan ni genap setahun saya berblog dan walaupun hanya 74 org sahaja follower saya tapi saya tetap berterima kasih sangat sebab bukan senang org sesaje je nak follow kan..

Terima ksih semua..Saya sayang anda semua..

A year reviews....

Thru blog,sy boleh menyelami kehidupan semua blogger walaupunn berada jauh sekali pun tp tetap kehidupan mereka dapat saya lalui secara tidak langsung...

Dapat mengeratkan silaturahim...yg tak penah bersua muka pon mampu menjadi rapat dan boleh berkawan yg hanya sisi kehidupan mereka dapat didikuti secara blogging sahaja..

Saya dapat berkenalan dengan Mama Nurin,Kak Munna,Kak Sarah najwan,Kak Min,Shila,Ssuliana,Eray,Mama Sha,Kayzie,UmmiUmmair ,Atun,Anum,Kak Melur Jelita,Wahida,Jaijina dan semua-semua yg tak dapat saya sebutkan kat sini..Anda semua tetap di hati saya...

Thru blog jugak saya mampu mengetahui petua,tips,info dan mcm2 lagi yg berkaitan dengan hidup kita...

Last but not least..Special Thanks to Halimatun SAadiah rakan seuniversiti yg kini pembuat kuih dan masakan lain yg berjaya..kerana diala saya disini..keranan galakan dia jari saya laju menekan keyboard..Terima Kasih atun..Kerana Atun aida ramai kawan di sini..heheehee...

Teruskan menyokong sya walau entry saya sudah tidak serancak dulu..tapii saya masih dan tetap akn berada di sini...Mommy Aqil Saaaaaaaaaaaaaaaaynaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanggggg anda semua..........

Photobucket

3 comments:

sarah-najwan said...

tahniah mommy aqil...
kita berblog mmg utk berkwn2..

kayzie said...

hehe..sy dah nk msuk 2thun (thun pertama tak aktif..huhu, tp pengikut baru 80 org..ngeh3..suka gak dpt kenal momyaqil n family..:)

wahida said...

alhamdulillah..dah setahun...

keep blogging okeh..

sayang awak jugak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...