Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Feb 10, 2011

Tiga bulan ber eksperimen...

Sedikit perkongsian Ilmu...diharap ia nya boleh memberi sedikit manfaat...

Tiga bulan yang lepas...
'isy nak tukar product lain la..dah malas pakai Safi Balqis ni sebab cam tak de beza'...

So saya pon beralih arah kepada yang ini...


Loreal hydrafresh



Sebenarnya saya ni ter pengaruh dengan kecantikan CPM Honey Nurhaliza (dulu blog dia open for anyone..sekarang tak lagi so takbleh nak buat link)..Kulit dia sangat cantik..Then dia pon review beauty tips..so saya folow cakap dia...hihihih...(sebenarnya dia tak suruh pon pakai Hydrafresh ni..tapi sy yg mengong n tak ingat jenis ape, saya pon main beli jela..

Sebenarnya CPM pakai Mary Kay + Olay+ Loreal Serum White radiance=Kulit dia mmg cantik sgt

Then saya pon buat la campuran sendiri..(sebab tak mampu nak beli Mary Kay Set n Olay)
Saya pakai Facial Foam n Krim Gel HydraFresh+Toner Safi Rania (Follow Fatin Liyana)+Serum White Radiance = Hasilnya memang tak memberangsangkan langsung!!(tula..sape suruh pepandai je)...hihihi...Kulit saya jadi kering sangat after two weeks n tak bermaya sungguh!!huh!!

So saya pon bertukar lagi..tukar lagik??hihihi..saya beli set White radiance je..

saya pakai facial foam dia
+

Cream dia..
+

Serum White perfect...
Hasilnya..hurmm biasa-biasa saja..tapi yg interesting nya Kulit akan jadi kemerah-merahan secara semulajadi tanpa perlu pakai blusher..serious!!ni semua disebabkan serum yang best ni..Tapi yang tak bestnya cream tu buat kulit kita jadi oily  sgt!!ouhh...saya tidak suka...

So saya pon bertukar lagi..ahahahah..dahsyat kan...hukhukhuk..
saya bertukar kepada produk yang ini pulak...


Safi Rania perfect 10..

Ahahahahah..back to basic nampak??kikikik..I think I trust only Safi kut!!kikiki..Saya amik yg oily pny facial foam n toner..Krim kecantikan rasanya tak mo pakai kot walaupun dah beli sbb takut kulit akan berminyak..then after dah basuh muka, saya pakai toner n pakai serum Loreal White radiance..sbb saya masih yakin dgn serum itu..best..So kulit saya back to normal..cuma have to sabar untuk hilangkan bintik-bintik hitam yang bermaharajalela dan seratakan tone kulit muka saya..semoga kulit saya akan cantik skit lepas ni..hihihihi...

Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...