Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 5, 2011

Shawl Obsession = Mommy Aqil

Arghhh...mmg giler..
bulan ni je nk dekat RM 100++ belanja kt shawls ni..
sy pn pelik..kenape tetiba je sgt excited nk beli shawls ni even mmg sy Shawl maniac since last year..

Gaji bulan lepas je..
sy dh perabih bnyk kt shawls..
ade yg sy beli kt Downtown..
Ade yg beli online..
n sekarang tgh tunggu Inner cotton smpai esok..InsyaALLAH..

Cakap pasal Inner..
saya tak suka sgt la sebenarnya pakai inner cotton..
sy lebih suka pakai yg inner syria lycra..
ala yg melekap kt dahi even ramai org tak suka pakai inner tersebut sebab nk\mpk muka cm bulat..
TAPI..saya suke...saya rasa lagi selesa pakai inner cam tu..

SAyang..sekarang ni dh tak jumpa org yg jual inner tersebut!!...
arghh sedih...terpaksala saya pakai inner cotton gakk..
Tak suka inner cotton pasal agak berbulu la kalo dh lelama..
uhuhuhu...

ape2pun layan kan aje pic sy ber shawls yawlsss...


Inilah Inner syria yg saya pakai..Inner tersayang n of coz in Purple kaler yeahhh...

Inner syria+InnerCotton+Inner Syria Awning..


Gamabr hari ni 5/1/11..kegilaan saya semasa lunch hour..huhuhu...



***Ade hati nk bukak blogshoppe or jual shawls n inner kt online..tp sayangnyaaaaaaaaaaaa..HUBY tak bagiiiiiiiiiiiii...arghhh pasrah dalam paksa!!!huhuhuhu...
 Photobucket

3 comments:

pelangi chenta said...

koleksi shawl anum pun sekarang berganda-ganda ar kak..gila ar.sekali keluar ada jek shawl yang terkini.pe lagi grab...hu...sekarang mcm2 pattern shawl.kekadang dah xterfollow

Eray Majid said...

wow same with me...shawl obsession, i ade gak entry pakai shawl cara maria elena...best :)

NrlAidaHml said...

yeke num??hurmm geram kan dgn shawls yg cantik2..lg2 kalo online pnya..haih tergugat iman!!

Suriya..wow same interest la kita..nnti i visit u pny blog k..bleh kita share interest n style shawl yg mcm2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...