Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 4, 2011

Di kala hujan di luar..

Kalo saya seorang author novel mesti ilham dtg mencurah-curah di waktu kehujanan ni kan..
Sungguh!!
sejuk dan damai je rasa even bunyi kelentang-kelentung hujan mambasahi atap zink ni..huhuhu..
(kan ayat novel saya dh nak terkeluar)hhihihi...

Dulu..
saya ada jugak cita-cita nk kuarkan novel..
eceh..ceh...cehhh..
novel tu!!tak ber hengat!!..
hikhikhik...
prg..start la dengan cerpen dulu baru novel..ni tak..Nak novel terus!!

Sebab..
cerpen pendek sangat..tak sempat saya nak berilham dan berangan-angan..huhuhu...
NOvel panjang...
bleh bermonolog lelebih..
huhuhu..

Final sem time sy kt USM dulu..
saya ada la buat satu draft novel..Tajuk tade lagi...
n rasanya 60 pages ++ saya dah karang..(for reading type)..
Sekali tu
terbengkalai macam tu je....ahahahahah...
hampehss betul!!tak berusik langsung bile saya dah abis study..
hikhikhik...
yerla kan...bila dah balik rumah..malas sgt nk mengadap lappy..
tambah2 plak dh lama berjauhan dgn huby..lagi la tade masa nk bersorang-sorangan..
Plus...after sebulan abis study je..
saya dah wek..wek..wekk..
tak larat noks!!terus pregnant!!
mmg kirim salam la novel cinta saya tu..huhuhu...

InsyaAllah..
ada angan-angan jugak nk siapkan novel tu..
Tunggu yer my roomate kesayangan.. Edura Hanum (dialah pembakar semangat untuk saya menyiapkan 'Thesis' saya tu..hihihih...
Photobucket


***Jam menunjukkan 5.48PM..Hujan masih belum menunjukkan tanda-tanda akan reda...(uwaaaaaaaaaaaaa..bila boleh balik ni!!mata..kenapalah engkau rabun??)

5 comments:

pelangi chenta said...

anum ingat lagi cerita akak pasal novel nie.nanti siapkan tau.pastukan akak..leh buka satu lagi blog tuk novel or segala bentuk ilham coretan akak...anum sokong 101%....=)

NrlAidaHml said...

anum ingat lagi??wahh kagum ni..nk dekat 3 tahun tak usik pn novel tu syg..ahahah..InsyaALLAH,nnti kalo ade ilham akak siapkan yer sis..hihihi...pasal blog khas tu,gud idea!!best kalo dpt realisasikannya..InsyaALLAH...thanx so much laling..

Yasminhamid said...

bila dah siap bgtau yer...maybe saya boleh jadi first buyer..

pelangi chenta said...

mana anum xingat.last roomate dengan akak.lepas tue anum stay sorang2 jek.anyway teruskan dengan usaha akak tau..

NrlAidaHml said...

hihihi..kak min...thanks for ur support sis!!InsyaALLAH..dengan semangat2 yg ade,akn cuba siapkan jugak..utk akak nanti,sy bg free je..ehehehhe...

anum..hihihi..sian..kena tinggal sorang-sorang time tu..kalo akak,dh lama meroyan kena tinggal..hikss...InsyaALLAH sis!!chaiyok-chaiyokkk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...