Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Dec 9, 2010

Tetiba hari ni saya jadi artis jap..thehehee...

Asslammualaikum..
hikhikihik..
tadi kan..
saya pegi 7E..niat nk beli roti n susu coklat..
tetiba..juz stepped in saya nampak ade Atlit Dari India tgh breakfast sambil berdiri..
(ape?macamana saya tau diorang atlit??saya taula sebab depa pakai sports wear n at the back tulis INDIA)
Lagipun saya kan keje area Bukit Jalil..haruslah ade ramai atlit yg berkeliaran kt sini..huhuhu..

saya masuk je..diorang pandang pelik..
isy apsalla diorang pandang-pandang ni??
saya pn pandang balik sambil menutup idung guna tudung..
sebab ape??
sebab bau kari diorang sgt menyengitkan idung!!
hikhikhikhik..

then..saya nak bayar brg2 yg sy amik tu..
one of Indians tu duduk rapat-rapat kt blkg sy..
lagi sorang pg kt belah sana sambil pegang camera..
2,3 kali klik.klik..
tp dlm hati dok ckp..
Isy!!apsalla pulak ni??
sorang dok tgkap gmbr
sorang lg duduk dekat2 plak..
dhla bau 'harum'
takkan nk rompak aku yg tade pape ni?(sy tak bwk purse pn time tu juz pgng duit kt tgn je)

tetiba sy pndg blkg..
'oh sorry-sorry..can i take ur photo?'
oh!!nk tgkap gambar ke??
lorrr..speechless la plak kan..
hikhikhik..
'can..please'
so kami pn klik-klik dlm 4,5 gmbr...
siap tunjuk-tunjuk lagi gmbr yg diorang amik tu kt saya..
'nice!!thanks anyway'
''it's ok!!my pleasure"
chewahhh...

pcy tak,sampai kuar 7E pn sy dok tersenyum sorang-sorang..
ahahaha..lawak tol!!

hr ni sy buat experience sbnrnya..
sy telah memakai flowery skirt/gaun+purple legging+syria(black n purple)
huhuhu...sbnrnya..sy ter influenced fashion by Fatin liyana..
She's So adorable uolss!!
siyesss..sy suke baca blog dia n suke tengok dia ber fashion!!
lately ni pn sy bnyk terikut cara dia berfesyen even dia still anak dara dan saya mak teruna!!hikhikhik
takpe kan as long as still in my limit as a mother n as a wife...
huby tak kata ape pn..kira okla..
lgpun bukan saya pkai yg menjolok mata pon!!itu yg penting...
ok..inilah pic Fatin Liyana yg sy cube pakai hr ni..

Fatin Liyana..si gorgeous!!si cantik..si ayu!!!oh!!cantiknya kamu dik!!!


not exactly tau..lebih kurang..sy takleh tunjuka sy pakai hr ni sbb tade sape nak tangkap gambar saya..sedihhhh...(oh lupe..Indian tadi dh tgkap gambar sy..tapi sy takde copy)huhuuhu...
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...