Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Dec 17, 2010

Tentang:Mak:saya:sedang:sakit:

Mak saya masih lagi berada di hospital kajang ketika entri ini di tulis..
huhuhu.
mak saya ade history athma..
since dia darjah tiga.dia ade penyakit ni..
n of course dah tua-tua ni makin teruk plak...

tadi juz got info..
Hari ni je dah 3kali amik gas tapi still tak lega gak..
so doctor decide nak jeck je..saya pon tak sure macamna rupa dan caranya..
doctor kata, jeck ni adalah ubt paling kuat tuk athma ni..
n cara yg terakhir mungkin...ntahla saya pon tak tau nk ckp mcmne..
sbb sekarang saya sangat risau sbb dok dgr suara dia pon cam tak larat sangat..

Doktor dah x-ray paru2..
ade jangkitan kuman kt both lungs..
dats y batuk kuat..
kalo blood test ok, so tak payah masuk ward akn bg ubt antidiotik..
vice versa..

tetiba blood test ok..
so ingtkan bleh blk..after 6hours ade kt spital
tetiba adik saya msge, ckp doktor lain plak nak check..
so sekarang kene tunggu 2 jam lagi..
Kesian to both..Mom n Kak Teh..
Confirm letih gile..

Hopefully mak takde pape..
'Ya ALLAH ya Tuhanku,sembuhkan la ibuku seperti sediakala dan Engkau kurniakan la beliau kesihatan yang terbaik..amin..amin Ya Rabbal A'lamin..'
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...