Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Dec 30, 2010

Last Entry!!Yup..dis is LAST!!

Salam..
Yup..
SAya pasti
ini..
Adalah last Entry dari saya..
sobs..sobs..sobs..
Sedih..
sebab nilah last saya akan berblog..

ahahahah..
GELAK jahat sket..
Mestilah last kan utk 2010..
even esok still ade sehari lagi sebelum 2010 melabuhkan tirainya..
tapi saya sangat pasti ini yg terakhir dari saya untuk 2010 ni..

sebab..
esok cuti!!!
saya tak pg opis!!!
saya akan update blog kt opis je sygs-sygs suma..
sebab..
sebab lagik??
kat rumah...
saya akan lebih busy dari kt opis..
confirmmm...
dats y kalo hari cuti je saya tak sempat nk update ape2 even nk berFB pn saya buat thru Hp je..
siyes..tak boleh bukak Komputer langsung!!

Ape yg busy sgt??
saya ada sebuah rumah yang terlalu banyak benda yg harus dimaintainkan..
Mop Lantai..kemas bilik..sapu depan..basuh kain..gosok kain..masak..layan Aqil..main dgn aqil..pg umah mak..huishh..macam2..kalo nk dilistkan mmg tak muat dalam satu entri!!

so..Inilah yg terakhirnya..

"Selamat Tahun Baru 2011 Sygs sygs semua.."


Courtesy by Google
semoga Tahun 2010 memberi kita seribu makna dan 2011 yang bakal menjelang akan menyinarkan keindahan yang lebih bermakna..

**Azam 2010 dh settle belum?(garu kepala jap)..hurm..mcm tak penah berazam je 2010 lepas..hihihi..Mommy Aqil ni mmg terok tau!!!!
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...