Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Dec 21, 2010

Impian saya apabila menjelangnya Februari nanti...**hiks**

Februari??
wahhh..eksaitednya...
hihihi...
ta penah celebrate since kawen..
1st anniversary juz having lunch at johnnys only...
huhuhu..
kali ni special sket bleh ta??

InsyaALLAH boleh kalo ongkosnya ada..
ahahahha...

sekarang ni sy tgh survey nk celebrate kt mana...huhuhu...

sbanrnya...saya ada impian..
hehehe...
saya nak clebrate kt tgh laut..huhuhu..
wahh romantic gitu..

so saya ingat,saya nak buat short vacay with huby n Aqil too!!(kena bawak jugak cinta hati saya!!mana bleh tinggal)..hihihi...
plan nk g PD je 
setelah dua hari setengah saya survey..
so d best hotel n sgt menepati citarasa adalah...




Avillion Water Chalet..



Sangat Heaven kalo dapat stay kt sini...huhuhu..
sy pon sgt berharap impian saya ni akan jadi kenyataan sebab
saya nak spent quality time with huby n aqil only..(we never had such quality time though!)

kt Avillion best..mmg sesuai sgt tuk family cm saya n anda suma..
bleh fishing..juz keluar dari bilik skit je dh bleh fishing gk..sgt sesuai tuk huby..
ade kids pool..kids cabin..Pet farm n mcm2 lagi yg confirm exciting for my lil toddler..
for mommy plak..hurm..confirm la ada spa n sauna kan..
tp for short vacay like us mmg sgt tak sempatla kan nk buat suma unless u take 3D2N stay..confirm sempat..

actually sy ta reti nk decide nk amik package yg mana sbb kalo bole taknak bgtau huby..nk surprise!!
hihihi..
tapi kan selalunya mesti last2 dia tau gk sbb saya takleh simpan rahsia kalo ngn huby..
msti nk share..
so rasa cm dh muktamad dh nk book Avillion ni..cuma tgh tunggu approval for credit card huby je..nk curik kejap..nk byr deposit..heheheh...

Mesti pikir camner nk celebrate kalo bwk aqil sekali??
hikss...saya ingat nk pg sehari sebelum..
n tepat 12am tu saya nk buat candle lite dinner kt our chalet only..hihihi..time tu sy akan tidokan aqil dulu so dat dia takkan kaco..hihihi
sy akn bawak cake sendiri n sedikit deco tuk memeriahkan sikit majlis tu...
hihihi...

wahh..tetiba tak sabar walaupun December belom melabuhkan tirainya..
Mommy Aqil ni memang tau!!
haih!!

Semoga Impian ini akan menjadi kenyataan..
InsyaALLAH..
Manusia hanya mampu merancang dan ALLAH penentu segalanya...

Notes: Tgh survey cupcakes n design yg paling cantekk!!
Photobucket

5 comments:

pelangi chenta said...

semoga plan akak menjadi.
sentiasa gembira bersama suami dan anak

NrlAidaHml said...

Thanks Anum Dearie..
InsyaALLAH..amin..
jum ikot sekali!!
pengubat hati yg lara..

Anonymous said...

wah...cantiknye chalet tu..insyaAllah..ada rezeki tak kemana

Bicara hati ibu aisya said...

Wah..bestnya tempat nih.
Semoga tertunai segala impian.
aminn

NrlAidaHml said...

tula kak cery..tgk je pn dah rasa best!!tp harga dia confirmla berbaloi-baloi kan..eheheh..

kak ayu:jom bawak aisya pg sana!!mesti aisya n kakak suke n happy!!

Amin for all ur wishes ya!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...