Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Dec 30, 2010

He's the MAN!!Yes!!Indeed...

Saya Pasti..sekarang begitu ramai yang tergila-gilakan dia..
Yup Dia..
memang dia lah..
confirm!!!
sampaikan Nora Danish pn mengatakan yang sama..Siap suruh call lagi tau!!!
uishh..
giler arhh...

Saya pn terpaksa gkla mengaku..
Tanpa segan silu..
membuat pengakuan di depan huby..
yang saya dah jatuh cinta..
Jatuh cinta dengan Khairul Fahmi!!!!Yes..saya Jatuh cinta dengan dia..
OMG!!
Ang gila ka???

laki ang tu ang nk campak mana??
eh..rilek..rilek..
huby saya cool je bile sy buat confession tersebut..
tak melenting n marah pn..
siap terenyum perli lagi..
ahahahah..lawakla huby ni..
to him..jatuh cinta la dengan seberapa banyak lelaki pn tapi as long as dia tau saya ni milik dia,dia takkan jeles..
dahsat kan huby sy ni..

saya plak kan..
bile dia cakap Lisa Surihani tu cantikla..Jatuh cinta dengan Lisa la..
saya dah gedebushhh bushhh dia dh awai2 tau..
ahahahah..
Jeles Tak Hengat!!
mcm la Lisa tu nak terpikat dengan dgn cik abg sy tu kan..
hikhikhik...

Btw..
Khairul Fahmi mmg superbb..
saya mmg kagum sgt dgn dia smpaikan terbayang-bayang mcmne dia bleh save bola n tangkap dgn sekemas yg mungkin..
i adore him..
Much!!
ahahhaha..kronik dh ni Mommy Aqil ni..

Sewaktu mengerjakan Umrah bersama team Kelantan
Courtesy by KF's FB

Oh!! Si hensem..Cam hero Korea pn ade gk ni..
Courtesy by pemilik blog di atas...



tp..sedihnya...
dia dh berpunya...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
eh bleh ke mcm tu??
hihihihi..
but still..malaysian's hero..
i'll give full support to him n his team..
Biarpon dia sudah dimilki oleh Aimie Harmelia
Oh No!!!sobs..sobs..sobss...


The Sweet couple of Them..Oh!!Have to wish..'hope ur relationship will be last forever'
Courtesy by KF's FB

Mommy Aqil!!sila kesat air mata itu..okehhh..
Chillax...
ahahhaah..

Harimau Malaya..
Terima Kasih untuk segalanya..
Keranamu..Kami mendapat cuti..
dan Keranamu kami semua bergembiara hari ni..
Terima Kasih yang tidak terhingga..
Inilah Kegembiraan penutup 2010!!
MalaysiaBOLEH!!!!!
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...