Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Dec 1, 2010

1st entry in December

I love December!!!
hikss...reason??
After December must be January rite?not February kan?hikss...
Actually i love 1st three months of every year!!!
reason again??
adela..and it must be our special months.. (tapi kopak gak tiap2 bulan nk celebrate..hahahah)

tgh mode serabut sebenarnya...
serabut pasal kerja..
serabut pasal rumah lagi..but special thousands thanks to mr Huby n his team coz dh semakin mengclearkan rumah untuk dipindah..(huby kata, klo demam standardla kalau pindah rumah-itu confirm)..ala takyahla sampai demam2..boring..mommy n aqil akan keboringan yg amat sangat!!huhuhu..
hopefully sume akan sihat-sihat sahaja..
isnin-huby tido beberapa jam je..
semalam after balik keja-lewat dh..tido sat..
sambung buat kerja lagi..
mmg gigih betol la huby aku ni..
"kerja bie hanya pegang aqil je ok" wahh baik nya la huby ni kan..
sampaikan saya yg agak kejam, bile pukul 3 pagi aqil merengek nk susu, huby tak tido lagi sebab still berkemas, saya boleh suruh huby yg buat susu aqil sbb sy dlm mamai lagi..
huby pon dengan keletihan pegila buat susu aqil..
sian huby bile saya pikir-pikir balik..Jahatnya!!!huhuhu..(kesall..)

ok stop moving story..
now..pasal kerja lak..
waaa sy rs sy kena start ber jobstreet kembali la sbb company sy ni cm dah terumbang ambing je saya rasa..
n d most important, bile one of my project director bg hint, suh carik keje lain..
wahh apekah maknanya itu??
actually saya happy sgt kje kt sini sbb suma ok..cume..
directors saya ni bergaduh la..diorang dah tak sehaluan..
sorang ke hulu sorang ke hilir..
dah tak sebulu..
then saya pon rasanya dah xsecure kut nk stay sini lagi..
staff lain tak tau lagi current situation ni coz saya account department, n of coz papehal boss2 saya ni akan bincang dengan org yg pegang duit..so sy sorang je la yg tau pasal ni..

hurmm..ade keje kosong tak kt tempat awak2 sume?
specialties in Account ya..coz saya ni graduated from USM in Accountancy n tak mungkin saya mampu buat keje engineer..huhhu...
Kalo ade vacancy..roger eh!!

(sambil-sambil mengupdate resume)


Notes: bile cek My Jobstreet ade 4 'UNDER CONSIDERATION!'..wahh happy..hopefully adela rezeki kt company-company tersebut!!please pray for mommy ya sygs sygs semua!!
Photobucket

2 comments:

pelangi chenta said...

company akak nak tutup ke
ermmm mmg akak kena rajin2 cari keja kat jobstreet tue
sekarang semua guna on9 jek.tue yang kena rajin2 view jobstreet

NrlAidaHml said...

bkn nk tutup syg..cume cam nk setup company lain kut!!tula..mmg kene tiap2 hari tgk job street..mana tau ade rezeki ke kan...doa2 kan akak dpt keje kt tmpt len eh..hehehhe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...