Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 19, 2010

Craving:Purple Wedges

Craving??ahahah...mcm pregnant 2nd child je kan..eheheh..takde pun...cume sy sgt obses dgn kasut/wedges/pump shoes n anything yg bernama kasut!!huhuhu...(kalau bukan shoe rack sy tu kecik,dh lama tiap2 bulan sy akn menshopping kasut je.)...uhuhuh..currently sy amt selesa memakai wedges n i got almost 5wedges in my collection...wahhh obsessed ok!!


smlm kan...


saya,huby n aqil pegila jalan2 di Uptown...(fav place actually..cokia gilerr)ahahah lantakla nk kata ape pun yg penting kt situ ada banyak baju2 n beg2 yg sy suke...lepas tawaf satu uptown tu (uuuppps lupe uptown mana,UPTOWN Danau KOta)..Huby n kami pun berpecah coz huby nk usha DVD...then saya n Aqil pn menguatkan azam utk menawafkan diri sekali lagik...(mud Aqil sangat ok!!wahhh sukenye saya!!baik sangat n sporting!!)




Sekali tu,selepas membeli beg (kaler purple)





saya pun terpandangkan sepasang kasut yg diidamkan!!wahhh cantekknye..bnyk choiceee...heeee...saya pun memulakan operasi memilih dan mencube...(Reaksi Aqil:hurmmm sangat sukela bile menjejak tanah..tanah ker??menjejak jalan tar..sampaikan dia nak susun semua kasut yg ade kt situ kt ats tarr jugak!!MAKNANYA dia nak jatuhkan suma kasut yg ade kt atas meja tu ke bwh)saya ni sampai berpeluh-peluh sbb terpaksa try n tgk si budak kecik tu sekali..last2 abg si tukang jual tu yg tolong jaga Aqil smentara saya mencube...Hasilnya.....




taraaaa...hihihihi

cantekk tak??thanks kepada yg memuji..yg tak pun,thanks jugak!!!kikiki...yg penting ade satu kebetulan cerita kasut ni..kebetulan apakah???


ingat tak entri saya sebelum ni??for those yg tak ingat tu,meh saya tolong remindkan klik sini


ehehehe

sama tak??lebih kurang kan..at least saya takdela terkilan sangat tak dapat kasut yg cantik mcm tu..n yg paling penting harga sangat la differ dr org yg jual kt online ni...Mmg berbaloi-baloi saya pg Uptown mlm tadi...ehihihih..

Footnote:alhamdulillah..My Aqil Jauhari sudah kembali sihat seperti biasa dan mahu minum susu...tak susah untuk tido malam..tak merengek-rengek dah..n semlaam adalah mlm ygpaling senang untuk menidurkan dia..(masih didalam kereta smntara tunggu for his dady pilih DVD..saya main-main dgn dia..main dengar2 lagu kt hp..sekali tu dia nk kepak hp saya tu..saya tak bagila..then terus dia SLOW n seterusnya layu..n terus layu dibawah ketiak saya...dan tertido dengan sendirinya..wah bahagianya rasa...Aqil sudah mahu tido tanpa nenen yet...Thank you so much darls...

6 comments:

Yasminhamid said...

saya suka beg tu.. cantik

NrlAidaHml said...

thanks kak!!huby sy pn suke beg tu..saya pn laaaagiii sukee...ehehheh..anyway,thanks sgt2 coz sudi menyinggah di sini!!appreciated!!!

pelangi chenta said...

sis....cantekkkkkk sgt kasut wedges tue,i like..i like
dah ar match ngan hand bag.blh melaram p opis nie

NrlAidaHml said...

hikhikhik...sis..mmg cantekk pun kasut tu!!tu yg akak bli gk ...i pn sukeee jugakk...harini akak 1set purple uols...dah melaram pn...actually preparation nk g holiday nxt week..so kt sana nntila br tngkap gambar pepuas pkai one set purple...hihihih...

pelangi chenta said...

wow...nak holiday p mane kak
nanti update okey cite holiday...
peminat pink colour xkan dah berubah kepada peminat purple pulak akak?

NrlAidaHml said...

hihihi..
ker Langkawi je yang...hr selasa depan..heheheh...okies!!mesti update punyeee...jgn risau...
hurmmm..
anum perasan gak er..
akak skrg no longer pinky...hikhikhik...obsessed dgn purple larrr..tak tau la knape..so now i'm purpleiciousss...(ade ke word tu??)hihihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...