Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 8, 2010

Becerai susu...Sedihnyee..Cant imagine my days without BF-ing aqil..

Since Last two weeks B***** sy dah buat hal...P*t**n* saya merekah dan menghasilkan luka yang sangat menyakitkan (siap berdarah at both sides)..uwaaa..sedih n merana sekejap bila it takes time to recover..huhuhu...but usaha utk menyusukan Aqil masih diteruskan walau sakit ya amat!!

Tetiba...ade satu hari tu,saya tak tahan sangat sebab sangat sakit n bile Aqil rasa kurang susu,dia lagi isap dengan sangat kuat!!(sambil tarik2 p*t**n* sy)Arghh..lagila saya menjerit!!huaaa....then sy decide utk campurkan dgn susu formula (kecerdikan Aqil, bila masa-masa die bersama saya, jgn haraplah nak isap susu botol!!susu mommy dia jugak yg tetap menjadi idaman)..At 1st agk susah jugak(tapi tak sesusah dulu,maybe sbb dia dh besar n faham ape org cakap)..pastu lelama dia bole accept his Lactogen..Alhamdulillah..sementara tunggu my p*t**n* recover, aqil lebih banyak minum susu formula...and terjadilah sesuatu...

Akibat kejadian itu, susu sy semakin kurang sampai tak menunjukkan tanda-tanda utk kembali seperti dulu...uwaaaaaa.....Rasa sgt sedih...Adakah ini petanda yg saya dan Aqil akan bercerai susu secara tidak dirancang?? Oh tidakkk!!Saya sedih!!sangat sedih sebenarnya..sekarang ni tiap malam dia akn minm susu formula lebih banyak dari susu badan..Sedih!!setiap kali bagi dia minum susu botol, setiap kali tu saya akan pandang kt mata dia dan dia seakan faham kesedihan saya, dia akan usap mata saya pelahan2...Touching kan??huhuhu...

So dari sekarang saya kena siapkan diri saya dari segi mental & fizikal yg saya dan Aqil akan bercerai susu in a short time..sooner or later d time will come rite??so i've to accept it!!(cube utk menyedapkan hati sendiri)...huhuhu...

2 comments:

Elyana said...

bergenang air mata saya bc entry nie..masa saya dan effah pun akan tiba juga..betul sis,saya pun kena persiapkan diri juga..terasa jauh je bila anak dah kurang BF..tapi itulah tandanya anak kita semakin membesar kan,dan bukan selamanya kita di sisi mereka..(menyedapkan hati sendiri juga)wuwuwu!!!

NrlAidaHml said...

a'ah betul yana..thanks coz sudi singgah sini selalu n berkongsi rasa dgn aida..at least ade jugak teman yang bole menyedapkan hati selain diri sendiri...hihihi...tula,ape yg penting, kita redha n bertawakal jela sbb kita dah usaha selebihnya biar Allah yg tentukan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...