Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jun 28, 2010

WorLd CuP 2010...


Saya ni nak kata peminat bola..bolehla dikatakan jugak..dulu before kahwin, saya sangat support malaysian leegue and of course Negeri kelahiran saya akan selalu dilaungkan setiap kali Selangor lawan..kdg-kdg abah saya rajin bawak anak2nye ke stadium untuk menyaksikan perlawanan yang melibatkan Selangor.. (oh! i really miss that moment)
But Now after dah kahwin saya tak berkesempatan lagi nak tengok Selangor lawan (kalau ade pun Selangor lawan kedah dan saya serta suami akan duduk di bangku penyokong Kedah, Sedih sangat!) - Huby org kedah..huhuhu...and Huby jugak la yang ajar saya untuk tgk EPL and of course Manchester United yang akan disokong...heheheh...
Musim Piala Dunia 2010, at 1st saya sangat menyokong pasukan yang datang dari benua Asia (esp Korea Selatan n Jepun) dan kemudian baru la pasukan Argentina (dulu kini dan selamanya) hehehe..and kadang-kadang tersokong England sebab huby penyokong setia pasukan England...
sekarang ni Piala Dunia 2010 sudah menjengah ke peringkat suku akhir...malangnya pasukan yang saya sokong telah pulang dan terkulai layu (England and Korea Selatan) except for Argentina (glory-glory for Argentinas) ..sedih Frust suma ada..tp itula adat bertanding..pastinya ada yang menang dan kalah..tetapi yang pasti pasukan German akan terus saya BENCI kerana saya memang TAK SUKA GERMAN!!say no to GERMAN!!!huh...

p/s:sangat kecewa tengok game malam tadi England Vs. German ...banyak keputusan yang tak masuk akal terjadi..tp saya tetap pasrah!!huhuhu..go for Argentinas, Japan, Spain!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...