Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jun 24, 2010

Salam Perkenalan


Assalammualaikum...


Salam Ukhwah salam sejahtera pada suma blogger,visitor and lain-lain...Apa khabar kamoo semua..semoga semuanya berada dalam lingkungan dan rahmat dari Allah yang Esa...


1st and foremost sy pun tak pasti ape intention sebenar saya untuk buat blog..ape2pn credit to my old frens Halimatun Saadiah coz encouraged me to create a blog khusus untuk kamoo semua...ditambah pula kerja2 di opis ni yang membolehkan saya berblog sebentar..


harapan saya pada Bila Cinta ini semoga ia menjadi sebuah blog yang bermanfaat, berilmiah dan bermaklumat..insyaALLAH..sebarang perkongsian ilmu dari kamoo semua saya hargai dengan ribuan terima kasih...salam sayang dari saya dan mari kita memulakan blog ini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...